avatar Ten blog rowerowy prowadzi makalu8 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 88024.29 kilometrów w tym 22005.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
GPSies - Tracks of Makalu8 Follow me on Strava free counters

Wykres roczny blog rowerowy makalu8.bikestats.pl

Rower:GIANT

Woźniki

Środa, 27 kwietnia 2011 · dodano: 27.04.2011 | Komentarze 0

Miało być jak najwięcej przez las i było.
Na początku wyszła mi pętla na rozgrzewkę, bo na Celnej zauważyłem, że nie mam plecaka z aparatem i prowiantem.
Potem już zgodnie z planem.
Przez Suchą Górę, zalew Chechło, Żyglin i przez lasy w stronę Bibieli.

Doły Piekarskie © makalu8

Przeprawa przez Małą Panew, na mapie zaznaczone jako "Garbaty most".
Garbaty Most © makalu8

W lesie wszystkie drogi są do siebie podobne, niektóre odcinki bardzo piaszczyste, ale większość utwardzona.
Las Bibiela © makalu8

"Na rozstajach dróg..." © makalu8

Pierwsze zabudowania w Woźnikach, to drewniany kościół z cmentarzem, na którym znajduje się grób Józefa Lompy.
Kościół w Woźnikach © makalu8

Ładnie odnowiony rynek...
Woźniki-Ratusz © makalu8

i ruiny folwarku z pięknym kominem.

Woźniki-stary komin © makalu8

Nie mogłem ominąć punktu widokowego na Coglowej Górze, tym bardziej, że podjazd nie okazał sie wymagający.

Kapliczka na Coglowej Górze © makalu8

Wieża na Coglowej Górze © makalu8

Dla zainteresowanych zwiedzaniem :)

Regulamin wieży na Coglowej Górze © makalu8

Droga powrotna nie do końca zgodna z planem. Za bardzo trzymałem się zielonego szlaku i przegapiłem zjazd w kierunku Bibieli.
A1 niedaleko Woźnik © makalu8

W Suchej Górze jeszcze zdjęcie kapliczki, bo jakoś nigdy nie było czasu :)
kapliczka w Suchej Górze © makalu8

Powrót przez Miechowice, żeby było jeszcze trochę lasu.
Dzięki roztargnieniu na starcie, zrobiłem swoją pierwszą setkę.