avatar Ten blog rowerowy prowadzi makalu8 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 87994.39 kilometrów w tym 21985.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
GPSies - Tracks of Makalu8 Follow me on Strava free counters

Wykres roczny blog rowerowy makalu8.bikestats.pl

Rower:

Kopalnia cynku i żelaza Hipolit

Czwartek, 3 marca 2011 · dodano: 03.03.2011 | Komentarze 0

A właściwie to co po niej zostało, czyli góry i dziury. Dzisiaj obrałem sobie cel, co mi się rzadko zdarza. Po kilku dniach słonecznych, dzisiaj rano pochmurno ale za to cieplej i bezwietrznie.
Karb, Miechowice, Rokitnica (Gajdzikowe Górki), las miechowicki, Segiet, Bobrowniki Śl.,Rojca, Szarlej

<iframe src="" width="600" height="400" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0"></iframe>