avatar Ten blog rowerowy prowadzi makalu8 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 88024.29 kilometrów w tym 22005.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
GPSies - Tracks of Makalu8 Follow me on Strava free counters

Wykres roczny blog rowerowy makalu8.bikestats.pl

Rower:

Po obrzeżach miasta

Środa, 26 stycznia 2011 · dodano: 26.01.2011 | Komentarze 1

Musiałem kupić świetlówkę, pojechałem rowerem żeby się nie nachodzić po mieście. Zakupy zrobiłem już kilka kroków od domu, wiec pojechałem kawałek dalej. Chwilami pojawiało się słońce co wprawiło mnie w optymistyczny nastrój. Obwodnicą dojechałem do Brzezińskiej i dalej w stronę Brzezin. Miłe zaskoczenie remont mostu ukończony. Wprawdzie stoi znak "zakaz ruchu wszelkich pojazdów", ale chyba nikt się nim nie przejmuje :)

Most na Brzezińskiej © makalu8

Pojechałem na teren byłej kopalni "Orzeł Biały", gdzie na dość dużym wybiegu biegają dziki, lub coś z dzikiem skrzyżowane.

Dziki, ale chyba półkrwi :) © makalu8

Pod śniegiem ziemia była zmarznięta, dało się jechać. Miałem nadzieje dojechać do Brzozowic, ale niestety teren jest zbyt rozkopany. Wróciłem do Bytomia. Obwodnicą w kierunku Arki Bożka, potem przez hałdę w stronę Żabich Dołów i do Doliny Górnika. Powrót przez Antoniowiec. Pojechałem sprawdzić jak się nazywa stacja w Brzezinach. Na budynku wisi tablica "Post B".

Raz jeszcze Stacja Brzeziny, a właściwie Post B © makalu8

Żeby nabić kilometrów :), to odcinek Żabie-Brzeziny zrobiłem dwa razy.
Jeszcze jedna fotka i do domu. Słońce się schowało i zaczął padać śnieg.

"Na całej połaci śnieg"- Żabie Doły © makalu8

Wyszła całkiem fajna wycieczka. Jechał się o wiele lepiej niż w czasie niedawnej odwilży. Żeby jeszcze człowiek nie był taki uciaprany po jeździe przez miasto.