avatar Ten blog rowerowy prowadzi makalu8 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 88024.29 kilometrów w tym 22005.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
GPSies - Tracks of Makalu8 Follow me on Strava free counters

Wykres roczny blog rowerowy makalu8.bikestats.pl

Rower:

Śluza Łabędy

Środa, 22 września 2010 · dodano: 22.09.2010 | Komentarze 0

Przez Bobrek
Huta Bobrek © makalu8

i Miechowice do Mikulczyc. Chciałem ominąć centrum Mikulczyc i za przystankiem "Biskupice Haldex", skręciłem w polna drogę w kierunku zabudowań Wesoła. Po zabudowaniach folwarku pozostał tylko gruz na który nawożą osady, chyba z oczyszczalni. Bagno jest niesamowite. Nawet tam gdzie wygląda na suche, można się zapaść co najmniej do kostek, a może i lepiej.Przebrnąłem to bo myślałem, że jeszcze kawałek i będzie lepiej. Okazało się, że jest tego ok. 200 m. Dalej ścieżką rowerową do drewnianego kościoła
Drewniany kościół w Mikulczycach © makalu8

i czerwonym szlakiem (pieszym) do Szałszy. Oceniłem postęp robót na A1.
Budowa autostrady A1 w Szałszy © makalu8

Ominąłem pałac i stadninę, pojechałem nowym asfaltem w kierunku Świętoszowic, a potem przez las do Piaskowni.
Osiedle Piaskownia © makalu8

W Przezchlebiu naprzeciw kapliczki,
Kapliczka w Przezchlebiu © makalu8

stoi ciekawy dom, mnie się kojarzy z Arką Noego.
Nad zalewem Czechowice, już jesienna melancholia.
Zalew Czechowice © makalu8

Z nad zalewu kawałek drogą 901, a potem piękna dębową aleją do Łabęd.
Dębowa aleja w lesie Łabędzkim © makalu8

Śluza Łabędy © makalu8

"Dzień bez samochodu" skłonił mnie do odwiedzenia gliwickiego rynku. Przejazd przez Gliwice jest równie wkurzający jak "mikulczyckie bagno". W dodatku rynek jest w remoncie.
Drewniany kościół w Gliwicach © makalu8

Powrót przez Żerniki, ośrodek MOSiR w Maciejowie,
Szyb Maciej © makalu8

Mikulczyce, osiedle "Młodego Górnika", Miechowice i Karb.