avatar Ten blog rowerowy prowadzi makalu8 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 88024.29 kilometrów w tym 22005.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
GPSies - Tracks of Makalu8 Follow me on Strava free counters

Wykres roczny blog rowerowy makalu8.bikestats.pl

Rower:ITALBIKE

Zendek-drewniane domy

Niedziela, 22 sierpnia 2010 · dodano: 22.08.2010 | Komentarze 0

Szkoda było słonecznej niedzieli. Początkowo planowałem dojechać tylko nad zalew Chechło, ale okazało się, że to trochę za mało. Zmieniłem tylko utarty szlak i w Nakle ominąłem cmentarz z prawej strony (zwykle omijam z lewej) i pojechałem przez Nowe Chechło.
Po kilku latach przejeżdżania obok, zrobiłem pierwsze zdjecie zamku w Nakle.
Zamek w Nakle Śląskim - nareszcie na zdjęciu © makalu8

Potem tradycyjnie do Brynicy, ale nie prosto przez las, tylko odbiłem w lewo na Żyglin. Następnie koło kościoła i przez pola obok kamieniołomów.
Kamieniołom w Żyglinie © makalu8

Od Brynicy już tylko asfalt, aż do Zendka. Następnie wokoło piaskowni za osiedlem Jasionek i do Ostrów, gdzie na mapie są zaznaczone drewniane domy, jako ciekawostka turystyczna. Faktycznie są, nawet w bardzo dobrym stanie.
Drawniany dom Zendek-Ostrowy © makalu8

Powrót podobną drogą, tylko nie przez Radzionków, a przez park w Świerklańcu, osiedle Wieczorka i Szarlej. Tym razem pętla się nie zamknęła, bo rower ostatnie 3 km przebył na samochodzie.