avatar Ten blog rowerowy prowadzi makalu8 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 88024.29 kilometrów w tym 22005.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
GPSies - Tracks of Makalu8 Follow me on Strava free counters

Przystań Kopice

Kategoria Nie sam, Morze, >100 km

szczypiorizka
| 18:24 niedziela, 17 września 2023 | linkuj Gdybym nie zajrzała na stravę, myślałabym że pojechałeś w stronę pałacu w Kopicach. Btw. wczoraj tj. 16 września było III Kopickie Spotkanie Pałacowe. Można było podejść za bramę i przyjrzeć się bliżej ruino. Do środka nie można było wchodzić. Niestety nie dotarłam (miałam w planach samochodem podjechać).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atrza