avatar Ten blog rowerowy prowadzi makalu8 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 87994.39 kilometrów w tym 21985.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
GPSies - Tracks of Makalu8 Follow me on Strava free counters

Wykres roczny blog rowerowy makalu8.bikestats.pl

Rower:GIANT

Leśno rajza po marasie.

Sobota, 5 grudnia 2020 · dodano: 05.12.2020 | Komentarze 2

Próbowałem zlokalizować głaz narzutowy za Mikołeską, ale nic nie zauważyłem.

Po remoncie jeszcze nie byłem.
Po remoncie jeszcze nie byłem. © makalu8

Dostrzegalnia koło Boruszowic
Dostrzegalnia koło Boruszowic © makalu8

Kategoria >50 km, wokół domu

szczypiorizka
| 16:37 niedziela, 6 grudnia 2020 | linkuj nawet nie wiedziałam, że gdzieś na Boruszowcu (czy też w jego okolicy) jest taka wieża. A mieszkam "rzut kamieniem". :-)

bikestats (i photo.bikestats też ) -> bawi i uczy xD rowerzyści ciągle mnie czymś zaskakują, pozytywnie oczywiście :-)
wowa113
| 15:26 sobota, 5 grudnia 2020 | linkuj Tydzień temu też go szukałem i też bez efektu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edzaj