avatar Ten blog rowerowy prowadzi makalu8 z miasteczka Bytom. Mam przejechane 87994.39 kilometrów w tym 21985.10 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.96 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
GPSies - Tracks of Makalu8 Follow me on Strava free counters

Wykres roczny blog rowerowy makalu8.bikestats.pl

Rower:GIANT

Jeszcze raz Wisła

Czwartek, 11 października 2018 · dodano: 11.10.2018 | Komentarze 1

Powrót z Głębiec pociągiem (tym razem nie klimatyzowanym). Z Katowic, koło Stadionu Śląskiego razem z kibicami.
Czarna seria przebitych dętek trwa. Tym razem 1,5 km. od domu. Nie wymieniałem, dopchałem.

Pilnuj
Pilnuj © makalu8

Sląski odcinek WTR doczekał się oznakowania
Sląski odcinek WTR doczekał się oznakowania © makalu8
Pierwszy drogowskaz zauważyłem za tamą w Goczałkowicach. Teraz można jechać jak po sznurku.
W Skoczowie znaki kierują lewym brzegiem do Brennej, ale ja ten kawałek ominąłem.

Jeszcze jeden znak - WTR Drogomyśl
Jeszcze jeden znak - WTR Drogomyśl © makalu8

Zdjęcie obowiązkowe
Zdjęcie obowiązkowe © makalu8

Przed odjazdem z Głębiec
Przed odjazdem 16.54 z Głębiec © makalu8

Nieostry nie ostry winowajca :-)